Як зробити мультик на комп'ютері?
Сучасні технології та швидкий розвиток комп'ютерної техніки дозволяють реалізовувати всі свої найсміливіші мрії і фантазії. Безліч людей займаються графікою, музикою, дизайном саме за допомогою PC. Чимало є і охочих навчитися мультиплікації на комп'ютері.
Зробити це можна декількома способами. Зробити мультик на комп'ютері можна і за допомогою анімаційних ефектів для Adobe Photoshop, проте це не буде повноцінним мультфільмом. Слід встановити спеціалізоване програмне забезпечення для цих цілей. Початковим варіантом буде використання пакету Macromedia Flash, він дозволить швидко і якісно освоїти основні принципи мультиплікації, що включає в себе рисовку об'єктів, кадрування і масштабування, створення руху і яких-небудь подій на екрані.
Типовий приклад, створений подібною технологією — всім відомий мультик «Масяня». Вам не знадобиться дорогий бюджет і величезна команда розробників, все можна зробити і самостійно. Про те, як зробити мультик на комп'ютері, найкраще розповість ілюстрований самовчитель по роботі з даною програмою.
Що ж стосується запису звукової доріжки і фонової музики, тут часто однією програмою вже не обійтися, потрібні спеціалізовані пакети для запису і обробки звуку на комп'ютері. Прикладом таких програм можна назвати Sound Forge, Steinberg Wavelab, Adobe autdition. З їх допомогою стають доступними всі дії по запису повноцінного озвучки у вашому проекті. Для написання музичної теми з нуля знадобиться безліч знань з частини роботи зі звуком, тому на початковому етапі можна скористатися вже готовою піснею, яка зможе вписатися в загальну атмосферу мультфільму. Як видно, зробити мультик на комп'ютері зможе кожен.
Короткий принцип анімації на комп'ютері полягає в наступному. Потрібно намалювати перший кадр, який і є початковою, відправною точкою руху. У класичному випадку художник малює кожен проміжний кадр, поступово змінюючи положення предметів у ньому (наприклад, персонаж піднімає руку вгору). При цьому такий процес займав дуже багато часу, що витрачається на повторну перемальовування одних і тих же деталей. У пакет Macromedia Flash є можливість намалювати лише два кадри, перший (рука персонажа повністю опущена), і другий (рука персонажа вже в повітрі, піднята вгору). Проміжні кадри програма в змозі намалювати і самостійно, при цьому рука являє собою окремий унікальний об'єкт. Сама дія розтягується настільки, наскільки забажає користувач, оскільки є можливість вибрати і частоту кадрів в секунду.
Тимчасова шкала фіксує всі зміни, що дає можливість переглядати кожен кадр детально, а також весь проект в цілому. Серед плюсів роботи в програмі варто врахувати невисокий розмір остаточного файлу з мультфільмів. Він може складати всього декілька мегабайт, в той час як повноцінні відео файли високої якості займають набагато більше вільного простору жорсткого диска, особливо в стані без використання алгоритмів стиснення. У ситуації з Flash-технологією розробники вже все передбачили за вас.
- Процесори Intel: Еволюція, Архітектура і ТехнологіїПроцесори Intel вже понад півстоліття є основою комп'ютерної індустрії, постійно впроваджуючи новітні технології та інновації. У статті ви дізнаєтесь про ключові етапи розвитку процесорів Intel, починаючи з перших моделей, таких як Intel 4004 і 8086, до сучасних рішень, включаючи лінійки Intel Core, Xeon і Atom. Ми детально розглянемо архітектуру процесорів, їхні особливості та такі технології, як Hyper-Threading, Turbo Boost і Intel Optane, які зробили Intel лідером на ринку. Дізнайтеся, як...
- Акумулятори LiFePO4: інновація в енергетиціЛітій-залізо-фосфатні (LiFePO4) акумулятори є інноваційною технологією, яка набуває популярності завдяки своїй безпеці та довговічності. У статті розглянуто основні переваги та недоліки LiFePO4, їх застосування в електромобілях, системах зберігання енергії та побутовій електроніці, а також перспективи розвитку технології. Дізнайтеся, як LiFePO4 може стати ключовим елементом майбутніх стійких енергосистем.