Продавець CompSoft-інтернет магазин комп'ютерних комплектуючих розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
710 відгуків
+380 (97) 350-92-92
+380 (66) 350-92-92
+380 (93) 350-92-92
CompSoft - інтернет магазин комп'ютерних комплектуючих та ліцензійного ПЗ
Кошик

Графічні процесори AMD Vega мають просунуту систему кешування.

Графічні процесори AMD Vega мають просунуту систему кешування.

Спроба вийти за межі, які диктуються об'ємом локальної відеопам'яті, не нова — ще в епоху становлення шини AGP, розробленої компанією Intel, у неї були закладені такі технології, як DMA і DME, остання з яких дозволяла графічному процесору працювати в загальному адресному просторі для локальної та системної пам'яті. Існував навіть чіп, а точніше, ціла серія чіпів, родоначальником якої є Intel i740, для якої спосіб збереження текстур у системній пам'яті ПК був єдиним. Але навіть в режимі AGP 8x пропускна здатність становила всього 2 Гбайт/с, чого дуже швидко стало недостатньо для 3D-графіки. Пізніше схожий підхід використовували деякі малобюджетні рішення NVIDIA, але швидкості доступу до локальної відеопам'яті вже виросли настільки, що зробили саму ідею безглуздою.

Як виявилося, сама ідея не померла; більш того, AMD втілила її в кремнії у нових графічних процесорах Vega і назвала High Bandwidth Cache. На блок-схемі все виглядає логічно; до того ж можна згадати NVIDIA з її шиною NVLink, яка, по суті, служить тієї ж мети. Але пропускна здатність NVLink становить 80 Гбайт/с, а у найбільш поширеного сьогодні варіанту PCI Express версії 3.0 вона лише наближається до 16 Гбайт/с. Таким чином, ефективність використання системної пам'яті в зв'язці з куди більш швидкою пам'яттю на борту сучасних графічних прискорювачів знаходиться під питанням, але в AMD є за пазухою цікаве рішення, що дозволяє обійти це обмеження. Глава підрозділу Radeon Technologies Group компанії AMD Раджа Кодурі (Raja Koduri) заявив,

що переважна більшість сучасних ігор, охочих до об'єму відеопам'яті (в якості прикладу наведені The Witcher 3 і Fallout 4 в режимі 4K), використовують захоплену пам'ять надзвичайно неефективно — деколи в процесі візуалізації задіюється лише половина обсягу, а друга займається «на всякий випадок».

І розробники ігор, що орієнтуються на охоплення якомога ширшого асортименту графічних процесорів, змушені надходити не так, оскільки переміщення великих масивів даних з відеопам'яті і назад дуже негативно відбивається на кінцевій продуктивності. По суті, вони змушені страхуватися, резервуючи додатковий обсяг відеопам'яті під своєрідний кеш. До складу Vega ж входить новий контролер пам'яті під назвою HBCC (High Bandwidth Cache Controller). Его логика работы чем-то похожа на технологию «умных предсказаний», реализованную в Zen: он способен подгружать в быструю набортную память HBM2 только действительно нужные данные. По словам Кодури, выиграть от этого могут даже уже имеющиеся игры, например, при процедуре переключения задач в ОС, когда игроку нужно переключиться в браузер и обратно — такое действие будет выполняться гораздо быстрее. В теорії основна ігрова конфігурація Vega 10 з 8 Гбайт HBM2 на борту зможе працювати, як ніби вона оснащена 16 Гбайт пам'яті, але наскільки технологія HBC буде ефективною на практиці, покаже тестування в сучасних іграх. Чекати залишилося не так вже довго: робочі карти на базі Vega 10 вже були продемонстровані публіці, а офіційного їх появи варто чекати протягом першого півріччя.

Інші новини
  • Огляд смартфона Honor 9X: на підніжці потягу
    Огляд смартфона Honor 9X: на підніжці потягу
    З виведенням на світовий ринок смартфонів у «бюджетно-молодіжного» підрозділу Huawei
  • Огляд Samsung Galaxy Fold: головний смартфон року
    Огляд Samsung Galaxy Fold: головний смартфон року
    Про можливості створення гаджетів з гнучкими екранами говорилося вже дуже давно — дисплеї, які не потребують спеціальної підкладки з лампами підсвічування, а побудовані на органічних світлодіодах, здатних до самостійного світінням

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner